دانشگاه اصفهان از ظرفیت‌های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استفاده کند.

🔹دکتر #بانکی‌پور در جلسه با رئیس و معاونین #دانشگاه_اصفهان با بیان اینکه متأسفانه دانشگاه اصفهان فاقد #خوابگاه_متأهلی است افزود؛ مسئولان دانشگاه می‌توانند با اهتمام خود و استفاده از قانون حمایت از خانواده و #جوانی_جمعیت این مسئله را جبران کنند.
🔸دکتر بانکی پور با قدردانی از زحمات مسئولان دانشگاه در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بر لزوم #رسانه‌ای شدن اجرای قانون تأکید کرد و گفت باید فعالیت و تکالیفی قانونی که تاکنون ابلاغ شده، به #دانشجویان و #اساتید و #کارکنان دانشگاه و دیگر مسئولان ابلاغ گردد تا ضمن آگاهی از فعالیت‌های انجام شده بتوانند با #هم‌افزایی و #همکاری موانع اجرای قانون را نیز بتوان برطرف نمود.

🔹نماینده مردم #اصفهان بر بهره‌مندی هرچه بیشتر از ظرفیت‌های دانشگاه جهت اجرای قانون از جمله تأمین #مهدکودک و #مدارس برای کارکنان، اساتید و دانشجویان اشاره کرد و گفت؛ باید محیط دانشگاه برای فعالیت علمی #مادران #استاد و #دانشجو یا فعالیت اداری مادران کارمند به‌گونه‌ای تسهیل گردد که دغدغه کمتری برای تداوم فعالیت شان داشته باشند. در ادامه جلسه نیز برخی دیگر از وظایف و تکالیف دانشگاه‌ها در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مورد بررسی قرار گرفت.

🔸#دکتر_هرسیج رئیس دانشگاه اصفهان نیز در این جلسه ضمن ارائه فعالیت‌های انجام شده در این راستا بر حمایت مسئولان نسبت به اجرای قانون به‌خصوص گسترش خوابگاه‌های متأهلی اشاره کرد و گفت؛ امیدواریم هرچه زودتر شاه افتتاح خوابگاه‌های متأهلی در دانشگاه

دیدگاهتان را بنویسید

ده − سه =