متأسفانه درگیری های اقتصادی و از سوی دیگر مسأله کرونا، باعث شد مجلس، دولت و سایر ارکان حاکمیت، دقت و توجهی به عرصه فرهنگ نداشته باشند و لذا دچار غفلت فرهنگی شده ایم که باید عذرخواهی کنیم.

🔹ما از آموزش و پرورش غافل شدیم. در هیچ یک از کشورهای اروپایی، دانش آموزان را 2 سال به فضای مجازی نفرستاده اند اما ما فرزندان خود را به قتلگاه فضای مجازی سپرده ایم.
🔸به شورایعالی امنیت ملی پیشنهاد می دهم یک قرارگاه رسانه ای تحت نظارت این شورای عالی ایجاد شود که در این حوادث، روایت اول را به موقع منتشر کند، قرارگاهی که لحظه به لحظه و ساعت به ساعت مراقبت کرده و بتواند در فرصت‌ها روایت اول را در اختیار مردم قرار دهد.
🔹ما از شیوه نبرد در سبک زندگی غفلت کردیم، این شیوه با زبان هنر باید صورت گیرد و با استدلال نیست. ما باید زبان مبارزه در سبک زندگی را یاد بگیریم که در این زمینه نبازیم.
🔸ضعف اخلاق و معنویت در جامعه و در مسئولین مشهود است. امام رضا(ع) فرمودند هرگاه شدت ها و سختی ها به سراغ شما آمد به واسطه ما اهل بیت(ع) از خداوند تبارک و تعالی کمک بجویید لذا ما باید اخلاق و معنویت را در جامعه و خاصه در مدیران و مسئولین خود تقویت کنیم.
🔹حمایت از قانون خانواده از دستگاه هایی که این قانون را رعایت کرده تشکر می کنم که در حال حاضر بیش از ۵۰ درصد از قانون رعایت شده اما از دستگاه هایی که کوتاهی کردند گلایه دارم.

جهت مشاهد کامل این به لینک زیر مراجعه نماید:
https://b2n.ir/t22875

دیدگاهتان را بنویسید

چهار × یک =