ادراک بحران جمعیت و آثار آن بر آینده کشور مهمتر از انجام تکالیف قانونی است

🔹️ دکتر بانکی پور نماینده مردم شریف اصفهان در جلسه با مسئولان اداره کل صدا و سیما اصفهان با بیان اینکه فهم و ادراک مسئله جمعیت بسیار مهم است افزود؛ ادبیات مقام معظم رهبری در این زمینه و مطالبه چندین ساله ایشان بی نظیر است و در این مجلس تلاش شد تا با رویکرد حل مسئله قانون‌گذاری انجام شود.

🔸️صداوسیما باید مجاهدانه وارد این عرصه شود و تنها به انجام تکالیف قانونی خود اکتفا نکند و با فهم دقیق مسئله، تلاش کند کلیشه های نادرست این سالها در افکار عمومی را تصحیح کند.

🔹️دکتر بانکی پور روایتگری در این زمینه را بسیار مهم دانست و گفت؛ وظیفه صداوسیما تنها انعکاس برخی نقصان‌ها نیست بلکه باید در کنار مطالبه‌گری، اطلاع‌رسانی لازم هم داشت.

🔸️ سوال اینجاست که آیا مردم می‌دانند از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۱۰۰ هزار مادر خودرو دریافت کرده‌اند یا بیش از ۴۰۰ هزار خانواده تسهیلات فرزند آوری دریافت کرده‌اند؟

🔹️روایت‌های صداوسیما باید امیدوارانه، عالمانه و مبتنی بر واقعیت باشد و در کنار انعکاس موانع بانکی یا مقاومت اداری برخی سازمان‌ها و ترک فعل‌ها به تلاش ها و فعالیت‌ها انجام شده نیز اشاره کند.

🔸️نماینده مردم اصفهان در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده و اهتمام مدیران صداوسیما اصفهان از تمرکز اداری و مالی در این سازمان انتقاد کرد و گفت؛ باید توجه بیشتری به صداوسیما مراکز استان‌ها شود تا با خلاقیت خویش و مبتنی بر فرهنگ محلی استان‌ها، تولید محتوای فاخر داشته باشند.

🌐@dr_banki

دیدگاهتان را بنویسید

دو + 18 =