بسمه تعالی
برادر گرامی جناب آقای دکتر سید رضا مرتضوی
استاندار محترم اصفهان
سلام علیکم
انتصاب جنابعالی بعنوان استاندار اصفهان که بی شک یکی از جلوه های عزم و اراده دولت سیزدهم برای بهره مندی از ظرفیت جوانان در حکمرانی کشور است را تبریک عرض می نمایم.

اصفهان امروز از تصویری رنج می‌برد که همگان آن را استانی برخوردار می‌دانند درحالیکه غبار محرومیت بر رخسار آن نشسته است و لیکن بی‌توجهی‌ها، بی تدبیری ها و تعلل‌ها در زمینه حل مسائل اصفهان از جمله بحران آب، خشکی زاینده‌رود، فرونشست زمین، افزایش آسیب های اجتماعی، آلودگی هوا، کاهش سرمایه اجتماعی، بیکاری و غفلت از آثار و میراث تاریخی و تمدنی کشورمان توانسته است پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی را به وضعیتی بحرانی بکشاند که البته بر همگان آشکار است.
بی شک نشاط، پویایی و همت جنابعالی بعنوان جوانی متدین و انقلابی در کنار بهره‌مندی از توصیه های علماء، همچنین نظرات نخبگان و کارشناسان و در عین حال تعامل و مطالبه حداکثری از مسئولان ملی و استانی می‌تواند بارقه‌هایی از امید را به اصفهان شهید پرور هدیه دهد.
اینجانب نیز در چهارچوب وظایف قانونی خود و بعنوان نماینده مردم تلاش خواهم کرد تا ضمن هم افزایی و تعامل موثر با مسئولان استانی بتوانیم در کنار یکدیگر زمینه ارائه خدمتی بی‌منت و صادقانه را برای مردم شریف اصفهان فراهم نماییم.
از خداوند متعال دوام توفیقات روز افزون جنابعالی را در سایه الطاف حضرت ولی‌عصر عجّل‌الله تعالی فرجه و ارواحنافداه خواهانم.
امیرحسین بانکی پورفرد
نماینده مردم شریف اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

15 − چهار =