نماینده منتخب مردم اصفهان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا یک نفر به تنهایی نمی‌تواند مشکل را حل کند بلکه راه نجات نه تنها وحدت ۵ نماینده شهر اصفهان بلکه همدلی ۲۰ نماینده منتخب استان است.

امیر حسین بانکی پور نماینده منتخب مردم اصفهان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گفت: از همه افرادی که با وجود همه فشار ها و مشکلات اقتصادی در انتخابات شرکت کردند و از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمدند تشکر میکنم، همچنین کاندیداهایی که با حضور خود، به عرصه انتخابات گرمای خاصی بخشیدند و اگر نتوانستند در این برهه زمانی وارد مجلس شوند اما از همه انها صمیمانه درخواست همکاری  می کنم و می خواهم ایده ها و طرح های خود  را با ما در میان بگذارند تا همگی متحد و هم دل برای حل مشکلات کشور قدم برداریم.

امیرحسین بانکی پور گفت: اولین گام در حل مشکلات کشور همدلی است، نه تنها پنج نماینده منتخب شهر اصفهان بلکه همه ۲۰ نماینده استان باید متحد عمل کنند، زیرا نبود این وحدت در بین نمایندگان دوره‌های قبل ، مشکلات زیادی را بدنبال داشت.

او تاکید کرد: برای اینکه بتوان تاثیری در حاکمیت داشت و در مشکلات مختلف راه حل محکمی ارائه داد باید همدلی میان نمایندگان وجود داشته باشد و خوشبختانه این مهم در میان پنج نماینده منتخب مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بالاترین سطح خود هست.

بانکی پور با اشاره به نقش مهم حضور نخبگان جوان در عرصه های مختلف مدیریت اجتماعی ادامه داد:  طرح جدیدی به نام “مجلس و پارلمان شهرستان” دارم که در آن در تمام مناطق شهر، نخبگان و متخصصان جوان در همه عرصه های اجتماعی فرهنگی اقتصادی، اصناف و تشکل‌ها  مارا در حل مشکلات یاری کنند.

نماینده منتخب مردم اصفهان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: هر نماینده مجلس باید نمایندگان دیگری را در مناطق مختلف شهر داشته باشد که به طور ریزبینانه و دقیق مشکلات را بررسی  و از امور مختلف ما را آگاه کنند.حتی در مسائلی مانند  نظارت بر قوانین و تصویب قوانین جدید   با اشرافی دقیق که بر مسایل منطقه خود دارند می توانند راه کار های مناسبی ارائه دهند.

بانکی پور در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات عمده کشور در حال حاضر مدیریت فرسوده و خسته است ادامه داد: استفاده از نخبگان در این امور علاوه بر حل مشکلات باعث می شود که برای آینده کشور، مدیرانی جوان و کار آزموده تربیت شود که به مسائل مختلف اشراف دارند و تجربه مورد نیاز را بدست آورده اند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

بیست − نه =